Jag är för snäll ibland

Dålig update på bloggen här. Men den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge, visst?!
Det har hänt så otroligt mycket intressant och vi har gjort så himla mycket roliga saker att ni inte ens kan föreställa er!!

Men iaf, jag har ett problem. Jag har en liten hatkärlek till min lilla misse. Han hårar som fan, tigger alltid om mat, SPYR i min säng. Dessutom är han ginger. Men ändå så har jag inte hjärta att putta ut honom från sängen såhär på kvällskvisten.

Liksom, han spydde i min säng imorse(han har inte ens bett om ursäkt än) och nu ligger han mitt på täcket så jag får ligga och frysa bredvid. Men ändå låter jag honom ligga där!! Grrrrrrr jag är så snäll. Förstår mig inte på mig själv ibland. FÖR godhjärtad.

/en bekymrad Jumpa



Titta bara på honom! Där ligger den lilla grisen och gottar sig!!! HRRRMMMPPFFF

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0