Tänkvärda tankar såhär på kvällskvisten

Hallå! Hello! Hola! Aloha! Säger jag, julle, till våra internationella läsare. Har funderat på om vi kanske ska börja skriva på engelska? Så hela världen kan läsa?? Men naa, ni får använda google translate..

En annan sak som jag funderat på är varför turkar alltid lägger upp tusen helt ointressanta videos och länkar på facebook varannan minut. Och jag har en del turkar på min facebook.. Störande! En annan sak jag lagt märke till är att SIBA tamejfan alltid har nåt att fira!!! Varje år, och årstid har dom nåt nytt at fira med supermegabra priser. Ja men det va väl allt jag hade att meddela. Delade med mig lite av mina innersta tankar sisådär... 10 skoldagar till påsklov. Helt okidoki ändå!!!!


Jumpa&Jempa in action. Top modelzz

Mvh Jumpa med rumpa(n)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0